Колеги малко размишления за сензора на съединителя. Наскоро засякох грешка през диагностиката, че компютъра отчита, че съединителя е постоянно натиснат. Естествено легнах с главата към педалите да видя стоп машинката и видях, че е бутната нагоре, та я оправих, но след това когато изключвам от скорост над 1500 оборота, оборотите докато падат, за секунда отидват на 600-650 и после отиват обратно на 850, тоест стрелката като пада отива долу отскача и се връща и ако натисна педала на спирачката и спирам през това време оборотите остават ниски докато не спра напълно. Това явление го забелязах след като оправих стоп машинката. Естествено пробвах след като махнах машинката и този проблем го нямаше. Та въпросът тук е, защо този сензор афектира по този начин, навсякъде го дават да афектира само темпомата, но явно не е само темпомата. Някой случайно да има повече информация по случая, че ми е супер интересно, защо така става?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сензора на съединителя - размишления
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеГовориш за съединител, оправяш сензор спирачка? То и съединителят има бутон на него
П.С.
Колата няма темпомат за протокола. Тогава щом този сензор е там, значи има друго предназначение освен темпомата. Това се опитвам да разбера...Last edited by mell0; d.m.y г., 10:53.Fiat Bravo II 1.4 16v
Comment
-
Щом нямаш темпомат го откачи и си свиркай, нека си пише въпросната грешка. На практика оттам колата разбира кога си натиснал съединителя, но защо и е да знае и аз нямам идея. На няколко 156ци съм го виждал това явление с моментно падане на оборотите, включително и на предната ми, но там имаше темпомат и съответно не го изключих за да мога да го ползвам.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеЩом нямаш темпомат го откачи и си свиркай, нека си пише въпросната грешка. На практика оттам колата разбира кога си натиснал съединителя, но защо и е да знае и аз нямам идея. На няколко 156ци съм го виждал това явление с моментно падане на оборотите, включително и на предната ми, но там имаше темпомат и съответно не го изключих за да мога да го ползвам.Fiat Bravo II 1.4 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщениеЧовек, прочети внимателно, какво съм написал. Говоря за сензор на съединителя, просто като се натисне спирачката след изключване от скорост, оборотите забиват на ниски ( 600 - 650) докато не спре напълно колата, тогава се вдигат пак на 850. И това е след като съм оправил сензора на съединителя, без него не става тая гавра. Сезнорът на спирачката си работи, него не го намесвам изобщо.
П.С.
Колата няма темпомат за протокола. Тогава щом този сензор е там, значи има друго предназначение освен темпомата. Това се опитвам да разбера...
....да видя стоп машинката и видях, че е бутната нагоре
Comment
-
Добре де,а стоп машинката какво е? Отговора е най-обикновено двупозиционно ключе. Това на съединителя работи на абсолютно същия принцип. Според мен тази машинка подава сигнал към Еку и участва в принудителния празен ход по някакъв начин.Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment
-
За пореден път "на всяко гърне меродия".
Значи първо не разбра въпроса, който беше елементарен между другото, а после взе да обясняваш кое какво е и какво прави, айде моля ти се. Нещо като не ти е ясно не го коментирай. Между другото съм и разглобявал такава стоп машинка, тъй че не се хаби да ме опровергаваш, защото ще се изложиш тотално.Last edited by mirchozo; d.m.y г., 13:57.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеЗа пореден път "на всяко гърне меродия".
Значи първо не разбра въпроса, който беше елементарен междо другото, а после взе да обясняваш кое какво е и какво прави, айде моля ти се. Нещо като не ти е ясно не го коментирай. Между другото съм и разглобявал такава стоп машинка, тъй че не се хаби да ме опровергаваш, защото ще се изложиш тотално.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщениеДобре де,а стоп машинката какво е? Отговора е най-обикновено двупозиционно ключе. Това на съединителя работи на абсолютно същия принцип. Според мен тази машинка подава сигнал към Еку и участва в принудителния празен ход по някакъв начин.
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеХайде сега да ни светнеш какво е предназначението му.Last edited by lordliness; d.m.y г., 15:49.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеНе знае. Сега неистово търси. При някои коли, не можеш да запалиш без да е натиснат съединителя.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Казва се Бутонен превключвател на педала на съединителя ! Иначе и аз искам да знам за какво служи.... Едва ли и тези дето провокират Alex и те знаят !
Иначе стоп машинката е на педала на спирачката и понякога е с 4 извода за тези които имат темпомат.Така,че не бъркайте кой за какво служи....или викате важноto е да сте против AlexAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеПри автоматиците налиНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment